Media społecznościowe stały się efektywnym i skutecznym narzędziem prowadzenia kampanii marketingowych. Jednym z portali, z którego korzystają marketerzy najchętniej jest Facebook. Tutaj prowadzone są fanpage firmy, które stanowią idealne narzędzie do komunikacji z potencjalnymi klientami. Wykorzystywane są także możliwości reklamowe Facebooka, które pozwalają w prosty i co ważne niedrogi sposób trafić ze swoim komunikatem do ściśle określonej grupy docelowej.

 

Prowadzenie Facebooka możemy realizować sami lub zlecić to profesjonalnej agencji reklamowej, która realizuje dla swoich klientów kampanie social media. Oczywiście to czy zrobimy to sami czy zleci zależy od naszego budżetu, innymi słowy główną rolę gra cena. Profil na Facebooku nawet prowadzony przez zewnętrzną agencję wcale nie musi być drogi. Wszystko zależy od naszych potrzeb i celów jakie chcemy osiągnąć dzięki pokazaniu się w mediach społecznościowych. Tak czy inaczej musimy tam być, ponieważ tam są nasi klienci, a komunikacja z nimi to w tych czasach podstawa i obowiązek każdego przedsiębiorstwa niezależnie od jego wielkości czy branży.